Format: HTML | BibTeX | DC | EndNote | NLM | MARC | Journal | MARCXML
000000720 001__ 720
000000720 035__ $$a19555 
000000720 037__ $$aROMDOC-THESIS-2016-208
000000720 041__ $$arum
000000720 100__ $$aTrofin, Aurel
000000720 245__ $$aContribuţii teoretice şi experimentale la studiul fiabilităţii instalaţiilor speciale ale autospecialelor de intervenţie
000000720 260__ $$c2008-09-28
000000720 300__ $$a270p
000000720 520__ $$aFACULTATEA DE ENERGETICĂ Catedra de Hidraulică, Maşini Hidraulice şi Ingineria Mediului CONTRIBUŢII TEORETICE ŞI EXPERIMENTALE LA STUDIUL FIABILITĂŢII INSTALAŢIILOR SPECIALE ALE AUTOSPECIALELOR DE INTERVENŢIE CONDUCĂTOR ŞTIINŢIFIC:					DOCTORAND: Prof.dr.ing. Dan ROBESCU				Ing. Aurel TROFIN Teza de doctorat cuprinde o sinteză amplă a celor mai noi şi eficiente metode teoretice pentru menţinerea şi îmbunătăţirea fiabilităţii, iar din cuprinsul ei nu lipsesc elemente originale complexe bazate pe analiza şi modelarea valorilor din exploatarea autospecialelor de intervenţie. Lucrarea are la bază fundamente teoretice matematice şi aplicaţii inginereşti şi deschide noi orizonturi de cercetare în domeniul fiabilităţii, disponibilităţii şi mentenanţei care să rezolve situaţiile reale ale muncii operative a pompierilor. Se menţionează faptul că în acest domeniu de mare interes pentru societate (protecţia împotriva incendiilor) nu a mai fost abordat acest subiect. Este deosebit de important ca să se dispună de indicatorii de fiabilitate ai autospecialelor de intervenţie pentru a se evita căderea acestor echipamente pe timpul scurt al executării misiunilor. Pe baza acestui studiu teoretic şi experimental se va dispune de date, fundamentate ştiinţific, pentru elaborarea de noi norme tehnice şi întocmirea planurilor de revizii şi reparaţii pentru mentenanţa preventivă. „THEORETICAL AND EXPERIMENTAL CONTRIBUTIONS TO THE STUDY OF RELIABILITY OF THE FIRE ENGINE’S INSTALLATION” This thesis includes a full synthesis of the newest and most efficient theoretical methods for obtaining and improving reliability, and it also includes complex original elements based on the analysis and modeling of fire trucks operating data. The paper is based on proven theoretical mathematics and engineering applications and opens new horizons of research in the field of reliability, availability and maintenance which will solve real situations of fire fighter operative work. We can mention the fact that, in this field of great interest for society (fire protection and fire fighting), this subject has not yet been approached. It is very important to know all the reliability parameters of fire trucks so we can avoid the situation that these equipments will fail during the short time they operate. Based on this theoretical and experimental study new scientifically obtained data will be available for elaborating new technical regulations and revisions and repair plans for preventive maintenance.
000000720 6531_ $$aAutospeciale de intervenţie -- Fiabilitate -- Teză de doctorat
000000720 6531_ $$aModelare statistică -- Teză de doctorat
000000720 8560_ $$ff_costache@library.pub.ro
000000720 8564_ $$uhttp://romdoc.upb.ro/record/720/files/$$zAccess to Fulltext
000000720 980__ $$aTHESIS