Thesis
/ | ROMDOC-THESIS-2016-234 |
Contribuţii la elaborarea unui software privind calitatea autoturismelor în perioada de garanţie
Maghiari, Elena
2007-02-28
Abstract: Rezumat Principalul obiectiv al elaborării acestei lucrări îl reprezintă introducerea unei abordări teoretice şi practice concrete a problemelor legate de modul de interacţiune cu clienţii precum şi facilitarea obţinerii de analize calitative rapide, scop pentru care s-a încercat realizarea unui instrument soft cu două componente distincte dar dependente de aceeaşi bază de date. Am considerat utilă elaborarea unui instrument de tip software, dedicat fie integrării ulterioare într-un modul mai complex de tip Management al Relaţiilor cu Clienţii (varianta recomandabilă) fie utilizării independente, şi care să ajute abordarea problematicii asigurării calităţii la autoturismele aflate în perioada de garanţie. În acest scop, şi urmărind de asemenea dezvoltarea experienţei şi implicării clienţilor cât şi creşterea încrederii în activitatea de service, se încearcă optimizarea şi automatizarea procesării de informaţii legate de observaţiile clienţilor asupra problemelor autoturismelor. Prin creşterea cantităţii şi calităţii informaţiilor provenite de la clienţi, se urmăreşte reducerea substanţială a timpului şi neplăcerile provocate de intervenţiile de service la autoturisme. În acest scop, s-a urmărit atragerea clienţilor ca parte activă în cadrul procesului de service. Cea de-a doua componentă a instrumentului elaborat reprezintă o modalitate facilă de generare a unor analize calitative bazate pe datele obţinute cu ajutorul primului modul software, propus anterior. Prin utilizarea selectivă a acestor date, de către personal specializat de această dată, se are în vedere obţinerea rapidă a unor instrumente necesare în elaborarea unei analize calitative a autoturismelor şi în special a celor aflate în perioada de garanţie. Abstract The main objective of the research is represented by a theoretical and practical aproach of the client interaction problems and also by obtaining easy and fast quality analysis in wich purpose we introduce a two distinct component software application, based on the same database. Developing a software instrument is useful either for integration in a more complex Client Relationship Management module (recommended) either for independent use for quality problems aproach in case of automotives during liability period. For this purpose, also focused on increasing client experience and involvement in service activity, we tried optimizing and automizing processing client information regarding automotive faults. Increasing quantity and quality client information we try lowering the time and discomfort due to automotive service intervention. The second component of the designed software represent an easy method of generating quality analysis based on client information. Selective use of this information by the specialists will finalize in developing quality analysis for automotive during liability period.
Keyword(s): Diagnoză tehnică -- Automobile -- Teză de doctorat
OPAC: See record in BC-UPB Web OPAC
Full Text: see files
Notice créée le 2016-06-06, modifiée le 2016-06-06
Notices similaires
Les utilisateurs qui ont vu cette page ont aussi vu: |
|
|
Soyez le premier à noter ce document
Commencer la discussion sur n'importe quel aspect de ce document.