Thesis
/ | ROMDOC-THESIS-2016-502 |
Modelarea, simularea şi experimentarea suspensiilor autovehiculelor
Tabacu, Constantin
2009-07-17
Abstract: MODELAREA SIMULAREA SI EXPERIMENTAREA SUSPENSIILOR AUTOVEHICULELOR Rezumat Teza de doctorat cu această temă este structurată pe şapte capitole care tratează în cele 300 de pagini următoarele probleme: • Modelarea analitică a servomecanismelor suspensiilor active; • Algoritmul Neuro-Evolutiv al identificării statice. Identificarea amortizorului Magneto-Reologic; • Sisteme neurale de comandă a suspensiilor autovehiculelor; • Identificarea neurală dinamică şi Controlul inteligent al suspensiilor; • Testarea suspensiilor în condiţii reale şi simulate de drum; • Testarea comportării dinamice şi statice a unui amortizor cu caracteristică disipativă auto-corectoare; Accentul cercetării ştiinţifice a cărei rezultate sunt cuprinse în teză vizează în special testări experimentale ale suspensiilor în condiţii reale de drum, precum şi testarea experimentală pe standul de încercări a componentelor suspensiei. Aceste teste experimentale au validat unele rezultate teoretice proprii. De asemenea, testarea experimentală a componentelor suspensiilor a pus în evidentă neliniarităţi pregnante în comportarea suspensiei. Acest fapt a canalizat cercetarea ştiinţifică desfăşurată spre tehnicile neurale pentru modelarea şi comanda suspensiilor. MODELING, SIMULATION AND EXPERIMENTATION OF VEHICLE SUSPENSIONS Abstract The doctoral thesis on this topic is organized in seven chapters covering 300 pages in the following issues: • Analytical modeling of the active suspension servo-mechanisms; • Neural-Evolutionary Algorithm of the static identification. Identification of the Magneto-rheology silencer; • Neural systems for automotive suspension control; • Neural dynamic identification and intelligent Control of the suspensions; • Suspension test in real and simulated road conditions; • Dynamic and static behavior testing of a silencer with a dissipative self-corrected characteristic; The highlight of the scientific research whose results are included in the thesis focuses in particular experimental testing of suspensions under real road conditions and experimental testing on the test bench of suspension components. These experimental tests have validated some of my theoretical results. Also, the experimental test of the suspension components highlighted strong nonlinearities in the suspension behavior. This has channeled the scientific research carried out towards the neural techniques for modeling and controlling of suspensions.
Keyword(s): Automobile -- Arcuri şi suspensii -- Teză de doctorat ; Amortizoare -- Teză de doctorat ; Modelarea sistemelor -- Teză de doctorat ; Simulare cu modele matematice -- Teză de doctorat
OPAC: See record in BC-UPB Web OPAC
Full Text: see files
Record created 2016-10-12, last modified 2016-10-12
Similar records
People who viewed this page also viewed: |
|
|
Be the first to review this document.
Start a discussion about any aspect of this document.